گردون فروشگاهی

اغلب مکان های پر رفت و آمد همچون فروشگاه ها، مشکل ازدحام جمعیت در محل ورود و خروج دارند. گردون فروشگاهی به منظور رفع این مشکل طراحی گردیده است و از جمله ملزومات هر فروشگاه و نمایشگاهی محسوب می گردد. این محصول با نام های گیت ورود و خروج و راهبند ورودی نیز شناخته می شود.

گردون و راهبند فروشگاهی

مشخصات گردون فروشگاهی

جنس

فولاد و فولاد استنلس استیل

ابعاد

ارتفاع: 

عرض: 

طول: 

کاربرد

فروشگاه ها، کتابخانه ها، مجتمع های تجاری و نمایشگاه ها


کاربردها:

گردون ورودی به جهت برقراری و حفظ نظم داخل و خارج شدن مشتریان در فروشگاه های بزرگ، هایپرمارکت ها، فروشگاه های زنجیره ای، نمایشگاه ها و دپارتمان های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. امکان نظارت و مدیریت دقیق بر ورود و خروج مشتریان و کالاها در فروشگاه از جمله دیگر کاربردهای این محصول می باشد. راهبند ورود و خروج موجب ایجاد آرامش در فضای فروشگاه شده و رضایت مشتریان را در پی خواهد داشت و در نهایت می تواند بر میزان فروش محصولات موثر واقع شود. از این جهت آن را در زمره وسایل کاربردی فروشگاه به شمار می آورند. 

مزایای استفاده نسبت به روش های مشابه:

استفاده از گیت ورود و خروج علاوه بر ایجاد نظم در محل ورودی فروشگاه ها، مزیت های دیگری به همراه دارد که در ادامه با آن ها آشنا می شویم:

- گردون ورودی قابلیت باز شدن به صورت کامل را دارد و می توان در هر دو جهت ورود و خروج از آن استفاده نمود.

- جنس این گیت ها بسیار سبک بوده و از این جهت حمل آن آسان و راحت می باشد.

- گردون ورود و خروج به نحوی طراحی شده که امکان تنظیم فواصل و طول آن توسط لوله های جداکننده فراهم می باشد.

- نصب و جداسازی این محصول بسیار ساده و راحت می باشد.

جنس اجزای تشکیل دهنده:

شرکت رادان صنعت شرق با در نظر گرفتن نیاز مشتریان خود، گردون های فروشگاهی را با استفاده از فولاد معمولی و فولاد استنلس استیل معروف به فولاد ضد زنگ تولید می نماید. گردون های تولید شده با استفاده از فولاد ضدزنگ در مقابل گرما و رطوبت مقاومت بالایی نشان می دهند. مشتریان عزیز می توانند با توجه به شرایط خود و محل مورد استفاده، جنس گردون مورد نظرشان را تعیین کنند.

اجزای تشکیل دهنده:

گردون های ورودی بنا بر شکل ظاهری خود دارای اجزای مختلفی هستند اما پایه و بخش گردون در همه آن ها وجود دارد. پایه ها به جهت نگهداری بخش گردون روی زمین بست می شوند و لوله های گردون به روی آن قرار می گیرند. افراد جهت عبور از گیت می توانند قسمت گردون را حرکت داده و به آسانی از آن گذر کنند.

ابعاد و مساحت مورد نیاز:

گردون های تولید شده در مجموعه رادان صنعت، دارای لوله های جداکننده ای هستند که توسط آن ها، امکان تنظیم عرض و طول گیت فراهم می شود. از این رو مشتریان می توانند براساس محل مورد استفاده طول و عرض گیت محافظ را مشخص کنند.

شرکت رادان صنعت شرق یکی از تولیدکنندگان برتر در زمینه تجهیزات و ملزومات فروشگاهی می باشد. همکاران ما در بخش فروش مجموعه آماده ارائه خدمات و پاسخگویی جهت سفارش و یا دریافت مشاوره رایگان در رابطه با محصولات قفسه بندی انباری و فروشگاهی از جمله گردون فروشگاهی به شما عزیزان می باشند.

گالری تصاویر گردون فروشگاهی

اطلاعات تماس :

شماره تماس: 37237149-051

تلفن مستقیم: 09126592314 - 09129200350

آدرس دفتر مرکزی: مشهد، نبش خیابان مطهری جنوبی 9

آدرس کارخانه: مشهد، کیلومتر 25 بزرگراه آسیایی، شهرک صنعتی فن آوری های برتر، کوشش 3