قفسه بندی سر شلف مدل البرز

محصولات قفسه بندی فروشگاهی تنوع بالایی دارند و هر یک در موارد خاصی کاربرد دارند. قفسه بندی سرشلف نوعی از قفسه های فروشگاهی است که توسط مجموعه رادان صنعت شرق طراحی و تولید می شود. قفسه بندی شر شلف این شرکت در سه نوع با نام های انحصاری قفسه های البرز،استحکام و دنا به بازار ارائه می گردد. این مدل قفسه بندی با نام قفسه فروشگاهی سرلاین نیز شناخته می شود. در این بخش قفسه بندی سر شلف مدل البرز را بررسی می نماییم:

قفسه بندی سر شلف مدل البرز

مشخصات قفسه بندی سر شلف مدل البرز

جنس

پروفیل، ورق فولاد مبارکه، ورق روغنی، لیبل upvc، مفتول مسوار و رنگ پودری الکترواستاتیک

ابعاد

ارتفاع: 165 و 200 سانتيمتر

طول: 98 سانتيمتر

طبقات: 5-6 عدد

تحمل بار

طبقه: حداکثر 130 کيلوگرم

کاربرد

فروشگاه ها، نمایشگاه ها و کتابخانه ها


کاربردها:

قفسه سر شلف، جهت معرفی برندی خاص و یا ارائه دهنده نمادی مشخص است که در ابتدا و انتهای آن تصویری از نماد مورد نظر نمایش داده می شود. این قفسه بندی مناسب استفاده در فروشگاه ها است به طوری که در طبقات آن تنها محصول مورد معرفی قرار داده می شود. قفسه بندی سرلاین، وسط فروشگاه ها و جلو قفسه های وسطی یا دو طرفه مورد استفاده قرار می گیرد. از دیگر کاربردهای این نوع قفسه می توان قابلیت استفاده در کتابخانه ها، نمایشگاه ها و ... را نام برد. لازم به توضیح است مجموعه رادان صنعت شرق انواع مختلفی از قفسه بندی فروشگاهی طراحی و اجرا می نماید که هر یک از آن ها در موارد به خصوصی کاربرد دارند. 

مزایای استفاده نسبت به روش های مشابه:

قفسه سر شلف شرکت رادان صنعت به دلیل استفاده از ورق و مواد اولیه استاندارد، دارای کیفیت بالاتر نسبت به نمونه های مشابه موجود در بازار است. از دیگر ویژگی های قفسه بندی سرلاین رادان صنعت می توان به موارد زیر اشاره کرد:

1. قابلیت تنظیم ارتفاع و تعداد طبقات طبق درخواست مشتری

2. تحمل 130 کیلوگرم بار در هر طبقه به طور گسترده

3. امکان نصب گارد برای جلوگیری از برخورد کالسکه های چرخ دار فروشگاهی به طبقات

4. قابلیت استفاده از رگال هوک بر اساس نیاز کاربر به جای طبقات

5. برخورداری از تنوع رنگ به سلیقه مشتری

جنس اجزای تشکیل دهنده:

مجموعه رادان صنعت شرق با استفاده از مواد اولیه استاندارد و ساخت و پرداخت محصولات با بالاترین درجه کیفی، از جمله صاحبان نام در حوزه تولید قفسه های فروشگاهی و انباری می باشد.

در ساخت ستون های قفسه بندی سر شلف البرز از پروفیل مقاوم استفاده شده تا به خوبی وزن کالاها و چهارچوب قفسه را حفظ نماید. براکت ها نیز از ورق فولاد مبارکه با ضخامتی معادل 2.5 میلی متر ساخته می شوند. استفاده از ورق های روغنی با ضخامت 0.8 میلی متر، جهت تولید کفپوش ها و صفحات پشت نیز به مقاومت هر چه بیشتر قفسه بندی سر لاین کمک می کند. در نهایت حفاظ های جلو طبقات هستند که از مفتول مسوار با بهترین کیفیت آبکاری تولید شده و لیبل ها از بهترین نوع upvc  موجود در بازار می باشند.

روکش کلیه اجزای قفسه بندی سر لاین البرز، رنگ پودری الکترواستاتیک است که در دمای 220 درجه سانتی گراد با بهترین کیفیت در کوره پخت می گردد.

اجزای تشکیل دهنده:

- ستون های عمودی: پایه های عمودی نگهدارنده چهارچوب قفسه بندی

- براکت ها: بازوهای نگه دارنده طبقات

- طبقات و صفحات پشت: محل انبار کردن کالاها

- لیبل های قرار گرفته جلو طبقات: وظیفه معرفی محصول و قیمت آن را بر عمده دارند.

- حفاظ های نگهدارنده: به جهت مراقبت از کالاها در برابر ریزش در جلو طبقات نصب می شوند.

- رگال هوک در صورت نیاز جایگزین طبقات مسطح می گردد.

- سر لاین که در ابتدا و انتهای قفسه ها همانند استند تبلیغاتی قرار می گیرد.

میزان تحمل بار:

سیستم های قفسه بندی جهت ذخیره سازی تعداد بالایی کالا مورد استفاده قرار می گیرند. از این رو لازم است توانایی تحمل بارهای سنگین را داشته باشند. این سیستم ها معمولا در چند مدل مختلف طراحی می شوند که هر یک محدوده تحمل مشخصی دارد. شرکت رادان صنعت محصولات قفسه بندی فروشگاهی مدل البرز خود را با توانایی تحمل وزن تا حدود 130 کیلوگرم در هر طبقه و با چیدمان گسترده در نظر گرفته است. البته این میزان بنا به در خواست مشتری قابل افزایش می باشد. 

روش نصب و استفاده:

پس از بررسی درخواست مشتری و طراحی قطعات قفسه بندی، نوبت به طراحی سر شلف مورد نظر مشتری می رسد. سپس به سراغ تولید و ساخت قطعات می رویم. بعد از تولید و پرسکاری، کلیه قطعات وارد خط شستشو شده و با اسیدشویی و چربی گیری آماده رنگ آمیزی می شوند. در نهایت قطعات در بسته بندی های کارتن برای مشتری ارسال می شوند.

ابعاد و مساحت مورد نیاز:

قفسه های سر شلف در حالت استاندارد ارتفاعی در حدود 165 و یا 200 سانتی متر دارند و طول آن ها 98 سانتیمتر در نظر گرفته می شود. معمولا 5 و یا 6 طبقه به صورت دوطرفه همراه با صفحه پشت و حفاظ کناری در این مدل ایجاد می گردد. همچنین ستون های قفسه بندی سرشلف شرکت رادان صنعت شرق از پروفیل 80×40 و 100×40 با ضخامت 2 و 5/2 میلی متر ساخته می شود.

موارد ایمنی:

ایجاد امنیت در طراحی و تولید سیستم های قفسه بندی فروشگاه ها و انبارهای صنعتی امری مهم و غیر قابل چشم پوشی است. مهندسان شرکت رادان صنعت شرق در تولید قفسه های سرشلف البرز از نک های تقویتی برای جلوگیری از پیچش بازوها استفاده می کند. ضمن اینکه پل های تقویتی برای کفپوش طبقات و صفحات پشتی در نظر گرفته می شود تا آستانه تحمل بار آن ها افزایش یابد.

مشتریان عزیز می توانند جهت افزایش ایمنی و جلوگیری از برخورد کالسکه های چرخ دار فروشگاهی به قفسه های سر لاین از گاردهای محافظ استفاده نمایند.

شرکت رادان صنعت شرق یکی از تولیدکنندگان برتر در زمینه تجهیزات و قفسه بندی فروشگاهی و انباری می باشد. همکاران ما در بخش فروش مجموعه آماده ارائه خدمات و پاسخگویی جهت سفارش و یا دریافت مشاوره رایگان در رابطه با محصولات قفسه بندی انباری و فروشگاهی از جمله قفسه بندی سر شلف مدل البرز به شما عزیزان می باشند.

اطلاعات تماس :

شماره تماس: 37237149-051

تلفن مستقیم: 09126592314 - 09129200350

آدرس دفتر مرکزی: مشهد، نبش خیابان مطهری جنوبی 9

آدرس کارخانه: مشهد، کیلومتر 25 بزرگراه آسیایی، شهرک صنعتی فن آوری های برتر، کوشش 3