قفسه بندی سر شلف مدل استحکام

فروشگاه ها معمولا فضای ثابتی دارند و می خواهند در آن کالاهای متعددی جای دهند. این امر اهمیت استفاده از سیستم های قفسه بندی فروشگاهی را به یادآور می شود. معیارهایی همچون زیبایی، کیفیت، طراحی کاربردی و میزان تحمل بار، در انتخاب قفسه بندی مناسب نقش مهمی دارند. یکی از قفسه هایی که در فروشگاه ها بسیار مورد استفاده قرار می گیرد، قفسه بندی سر شلف است. شرکت رادن صنعت ارائه دهنده سیستم های قفسه بندی در سراسر کشور می باشد. این مجموعه قفسه های سر شلف خود را در سه گروه البرز، دنا و استحکام با ویژگی های مختلف تولید می کند. در این صفحه قفسه سر شلف (سرلاین) مدل استحکام را مورد بررسی قرار می دهیم.

قفسه بندی سر شلف مدل استحکام

مشخصات قفسه بندی سر شلف مدل استحکام

جنس

پروفیل، ورق فولاد مبارکه، ورق روغنی، لیبل upvc، مفتول مسوار و رنگ پودری الکترواستاتیک

ابعاد

ارتفاع: 180 و 225 سانتيمتر

طول: 98 سانتيمتر

طبقات: 5-6 عدد

تحمل بار

طبقه: حداکثر 100 کيلوگرم

کاربرد

فروشگاه ها، نمایشگاه ها و کتابخانه ها


کاربردها:

اغلب فروشگاه ها نمایندگی برندی خاص را دارند و یا محصولات گوناگونی را به مشتریان عرضه می کنند که قصد تبلیغات و معرفی بهتر آن را دارند. آن ها تلاش می کنند از روش های مختلف مشتریان را با محصول و یا برند مورد نظر آشنا سازند. قفسه بندی سر لاین مدل استحکام کمک می کند، محصول مورد نظر را در ابتدا و انتهای هر ردیف قرار داد تا مشتریان دسترسی بهتری به آن داشته باشند. استفاده از این سیستم ها اغلب در فروشگاه ها، هایپرمارکت ها، نمایشگاه ها و کتابخانه ها مورد توجه قرار می گیرد.

مزایای استفاده نسبت به روش های مشابه:

سر شلف های مدل استحکام خصوصیات متعددی دارند که سبب شده نسبت به سایر مدل های قفسه بندی فروشگاهی، بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند.

1. ارتفاع طبقات بر اساس نیاز مشتری قابل تغییر است و می توان آن ها را افزایش و یا کاهش داد.

2. جهت نمایش بهتر اجناس درون قفسه ها می توان از سرلاین های تخت و نیم گرد استفاده نمود.

3. رگال هوک جایگزینی عالی برای طبقات مسطح است که بر حسب مورد و طبق درخواست مشتری اجرا می گردد.

4. رنگ بندی متنوع و جذاب این امکان را به مشتریان می دهد، بر اساس نظر و سلیقه خود رنگ متناسب را انتخاب نمایند.

جنس اجزای تشکیل دهنده:

استفاده از مواد اولیه مرغوب،  کیفیت محصول را افزایش داده و طول عمر بالایی برای آن ها به ارمغان می آورد. مجموعه رادان صنعت شرق می کوشد تمامی قطعات سیستم های قفسه بندی را با بهترین مواد تولید نماید تا نهایت رضایت مشتریان عزیزش را به دست آورد.

هنگام طراحی و ساخت قفسه بندی سر شلف استحکام، از پروفیل های صنعتی و مقاوم 60×40 برای ستون های اصلی استفاده می شود. براکت ها با ورق فولاد مبارکه به ضخامت 2.5 میلی متر تولید می گردند. کفپوش طبقات و صفحات پشتی نیز با ورق روغنی ساخته می شوند. ورق روغنی به کار رفته در این قطعات دارای 0.7 میلی متر ضخامت می باشد. سایر ملزومات این سیستم حفاظ های جلو طبقات و لیبل های معرفی محصول هستند که هر یک به ترتیب از مفتول مسوار با بهترین کیفیت آبکاری و UPVC تهیه می گردند. رنگ به کار رفته در پوشش رویی تمامی قطعات نام برده، الکترواستاتیک پودری است که در دمای 220 درجه سانتی گراد درون کوره پخت می گردند تا جلوه ای درخشان و زیبا به قفسه ها ببخشند.

اجزای تشکیل دهنده:

قفسه بندی سرلاین استحکام از اجزا متعددی تشکیل شده که به یک دیگر متصل می شوند و سیستمی هماهنگ را فراهم می آورند. اولین جزء این قفسه ها، ستون های عمودی هستند که متحمل دیگر اجزا بر روی خود هستند. بخش دیگر براکت های افقی هستند که طبقات محصول را نگه می دارند. قطعه دیگر همان طبقات هستند که کالاها درون آن ها چیده می شود. حفاظ هایی جهت نگه داری اجناس درون قفسه، در اطراف هر طبقه نصب می گردند. لیبل ها نیز وظیفه معرفی محصولات درون هر طبقه را بر عهده دارند. رگال هوک نیز در صورت نیاز می تواند جایگزین طبقات مسطح گردد.

میزان تحمل بار:

قفسه های مدل استحکام از جمله مدل های انحصاری شرکت رادان صنعت شرق هستند. این سیستم ها می توانند محصولاتی با وزن متوسط را در خود جای دهند. آن ها قادرند تا 100 کیلوگرم وزن را به صورت گسترده در هر طبقه نگه دارند بدون آن که مشکلی برای سیستم قفسه بندی و یا محصولات ایجاد گردد.

روش نصب و استفاده:

مجموعه رادان صنعت شرق پس از دریافت سفارش از سوی مشتریان، اقدام به طراحی سیستم مورد نیاز مشتری می کنند و بر اساس موارد استفاده تعیین شده، قطعات را با مقاومت کافی تولید می کنند. در این مرحله با استفاده از ابزارآلات تراش و پرس، قطعات ساخته می شوند. سپس زمان شستشو آن ها می رسد. شستشو با روش های اسیدشویی و چربی گیری به دقت انجام می گردد تا کوچکترین آلودگی بر روی مقاطع باقی نماند. در نهایت آن ها را به کوره های رنگ آمیزی هدایت کرده و با رنگ الکترواستاتیک پودری به بهترین نحو ممکن رنگ آمیزی می کنند تا زیبایی و درخشندگی قفسه ها را تامین نمایند. پس از آماده شدن، مقاطع را درون کارتن بسته بندی نموده و برای مشتری ارسال می کنند.

ابعاد و مساحت مورد نیاز:

اغلب سیستم های قفسه بندی تولید شده در مجموعه رادان صنعت قابلیت تغییر سایز بر اساس نیاز مشتری را دارند. قفسه های سر شلف مدل استحکام نیز از این قاعده مستثنی نبوده و قابلیت تغییر در اندازه ها را دارد اما در اغلب موارد این قفسه ها با ارتفاعی معادل 180 و یا 225 سانتی متر تولید می شود. 5 یا 6 طبقه در این ارتفاع می توان قرار داد که هر یک 98 سانتی متر طول دارند.

موارد ایمنی:

فراهم آوردن شرایط ایمن در سیستم های قفسه بندی فروشگاهی بسیار مهم و حائز اهمیت است. قفسه های سر لاین استحکام جهت افزایش ایمنی دارای نک های تقویتی هستند تا از پیچیدن بازوها بر اثر وزن کالا جلوگیری نمایند. ضمن اینکه این سیستم دارای پل های تقویتی در کفپوش ها است تا میزان تحمل بار آن ها را افزایش دهد. همچنین به جهت ایمنی بیشتر قفسه ها می توان از گاردهای محافظ استفاده نمود تا هنگام حرکت با کالسکه های خرید میان قفسه ها با آن ها برخورد مستقیم ایجاد نشود.

شرکت رادان صنعت شرق یکی از تولیدکنندگان برتر در زمینه تجهیزات و قفسه بندی فروشگاهی و انباری می باشد. همکاران ما در بخش فروش مجموعه آماده ارائه خدمات و پاسخگویی جهت سفارش و یا دریافت مشاوره رایگان در رابطه با محصولات قفسه بندی انباری و فروشگاهی از جمله قفسه بندی سر شلف مدل استحکام به شما عزیزان می باشند.

اطلاعات تماس :

شماره تماس: 37237149-051

تلفن مستقیم: 09126592314 - 09129200350

آدرس دفتر مرکزی: مشهد، نبش خیابان مطهری جنوبی 9

آدرس کارخانه: مشهد، کیلومتر 25 بزرگراه آسیایی، شهرک صنعتی فن آوری های برتر، کوشش 3